2013年5月22日 星期三

泡菜國產品vol. 1 - Hera UV Mist Foundation


利用一種名為 Cell Trap 的技術, 將粉底平均注入 Cushion 之內 (話係 Cushion, 其實是一塊海棉啦! ),  當輕壓 cushion, 粉底就會同大量的空氣結合, 上面時即能形成輕簿質感。


 
 
 
 
 
我自己用緊 C23, C23同 N23 是一樣色的, C23遮暇度較高
 
 
 
 
隨盒仲有多一個粉芯, 有排用!
 
 
 
 
 呢個質地既樸, 同之前提過的KP (連結) 一樣, 使用時要印住上, 唔好拖, 咁就可以令妝容又簿又貼了!
 
 
 
上粉前 - 膚色不均勻, 暗啞, 黑眼圈
 
 
 
上粉後- 膚色均勻, 亮白感提升, 沒用遮暇, 黑眼圈遮了8成
 
優點:
持久12小時
防水力
50SPF PA+++
超爽, 超貼簿
 
缺點:
太大盒
 
 
 
另外我還用了以上的產品化出上圖的妝容
 
左1: 台灣購入的 Rhea 膠水  (貼睫毛及貼出雙眼皮)
左2: Chantecaille Rose Gold 眼影
左3: Eyescream gel Eyeliner 
左4: Smith's 玫瑰潤唇膏  
 
 
 
貼出雙眼皮, 眼睛即時大了很多, 成個妝 sharp 晒!!! 計埋 Hera UV Mist Foundation, 只係用左5個 products, 10-15分鐘內化個見得人既妝, 完全無難度!
 
p.s.你也可以加上淡淡的胭脂
 
 
 最後送上廣告硬照的 Making of, 好型呀!!!
 
 


 

沒有留言:

張貼留言