2013年5月10日 星期五

Chantecaille Ultra Sun Protection 防曬抗老修護乳液 - 出外靠朋友之三



我終於捨得買佢啦! 一支屬天價的防曬 Chantecaille Ultra Sun Protection SPF 50 PA+++





其實身邊唔少既行家、朋友都已經用緊佢架啦, 但我成日持住自己唔係易出班既人, 用普通的防曬就OK, 之前都係用開日本牌子, 金色果支呢, 又防水又咩又咩架, 我去Wakebroad係用佢, 之但係個質地總係「痴立立」咁, 最大件事係又話件product有問題......


因為成日係戶外工作, 加上陀BB等因素之下, 我發現面上既斑就係愈來愈多啦! 斑實在係咁多種皮膚問題之中, 最難KO 的一項, 所以我最後都係乖乖付出金錢買呢支防曬! ($880 架! 好貴喔!慶幸托朋友C的鴻福, 有點小折扣!)




官網指出此產品配方有3種非滲透性、高穩定性、高效成份等。含櫻花、香蜂草及白茶精華, 有抗炎功效及預防肌膚衰老。



封口有透明貼紙保護
 
 
擠出黎時呈乳液狀, 含水量高



上左係皮膚之後, 透明及爽身


我自己用落就覺得質地好爽, 就算不停塗、堆疊咁加上去都唔會厚左, 依然保持清爽, 當base用又得!因為防曬後面有寫"Can be worn alone, over moisturizer as a daily sun shield or under foundation as a protective smoothing primer." 身邊有位好朋友用左之後, 發現無再出新斑添! 如果手頭上有Budget既呢支防曬都可以話係最好用之選!


沒有留言:

張貼留言