2013年5月1日 星期三

Mika BB 半歲生日


唔經唔覺女兒 Mika 已經踏入6個月了, 很難想像6個月前, 我順產將 Mika帶到這個世界....

原本都打算低調一點, 等到 Mika 1 歲才辨生日會的, 由於 Rita 姨姨熱烈地籌備才促成是次活動的!



來到 Rita 姨姨的主埸, 第一件事梗係要四圍同人 say hello!!
 
 
有人同 Mika玩就開心
 
 
連老闆娘也被吸引過黎啦!!!
 
 
 
 
我其實係為左呢個刺身船而黎既! 有我最鍾意食既喜靈魚, Yeah!
 
 
Mika 在 Rita 姨姨的懷內, 笑容特別可愛!
 
 
其實一家人, 只要一齊, 簡簡單單已經好開心架啦!!!
 
 
呢相張由李生拍攝的, 我好喜歡!
 
 
順帶介紹下呢間餐廳 - 高流灣海鮮火鍋, 呢間餐廳以海鮮為主打, 手切牛肉也是招牌菜之一, 而我最推介佢地既清潤海底椰鍋, 食物就推介刺身船、手切牛肉、皇帝貝、墨魚丸同埋粟米等, 因為唔鐘意迫, 每次黎都盡量安排自家房, 細房最低消費 $3000, 大房最低消費 $5000, 其實5、6個人, 係高流灣一人食4、5百蚊係一件好容易既事黎既, 有房就可以自成一閣, 傾計都舒服D啦!
 
 
李生好唔鐘意人一邊食野, 一邊影相, 所以無咩食物相, 詳情可以去 openrice睇下啦~
 
 
高流灣海鮮火鍋
地址 : 尖沙咀山林道21-23號1樓
電話 : 3520 3800
 
 

 
 

2 則留言: