2013年5月12日 星期日

Airfree 空氣殺菌機 P150


屋企已經有部空氣清新機, 思前想後, 我都係想買埋呢部 Airfree 空氣殺菌機!

 



好早之前已經想買架啦, 上網 search之後, 發現要去到觀塘代理先買得到, 購買計劃暫停左, 點知現在係百老匯、CMK都可以買得到, 咁就唔同講法啦! 起碼唔需要山長水遠拎返屋企, 而且CMK做緊推廣, 我買黑色、可支援 650呎範圍既 Airfree, 原價係 $3390, 折後只要 $2980, 抵呀!!!





話說我第一次係一田電器部見到呢部機, 李生已經用一個相當質疑既眼神望住我, 問:「咩黎架?」我講左個名之後, 李生就問: 「得唔得架 ??」其實得唔得就唔應該由我講既, 去片!!!




買左之後, 第一件事就係插電, Airfree 係一插即著, 無開關掣既! 底部有一個轉轉, 可以調較藍色LED 燈的光暗, 我選擇較暗少少。因為我家晚上會開壁燈, 已經夠光了, 如果家中沒有壁燈, Airfree 可以順當小燈, 晚上行去倒水飲都唔會踢到。







Airfree空氣殺菌機,透過獨家TSS™技術,可產生高達約200℃之高溫,清除多達99.99%空氣中的細菌病毒,獲多個驗證證明能顯著提升空氣質素, 消除各類過敏源包括花粉和有害化學物質如甲醛 (HCHO) 、臭氧(03) 等,再冷卻經過淨化的空氣,從而排出潔淨的空氣。此舉不但能解決哮喘、過敏、黴菌及病毒感染問題,特別適合敏感及哮喘人士、孕婦及嬰兒、老年人,睇到呢一度, 已經覺得好適合我屋企 ,唔買唔得。


 
 
 
標籤清楚指出使用範圍、耗電量、產地等資料

另外, 我比較過市面上同類型的產品,Airfree係唯一不需要經常謢理及更換過濾器,雖然更換的過程好快,但係將積滿塵埃細菌的隔塵網拎起棄置,過程點都會吸到唔少積聚的塵埃,總係覺得效果差少少。

加上耗電量僅相約於一個標準的60瓦的燈膽,非常合乎經濟效益。黎緊會再搬 studio, 打算到時買多一部放係化妝位附近, 哈哈!!
 


http://www.facebook.com/AirfreeHK?ref=stream#!/AirfreeHK

沒有留言:

張貼留言