2013年4月20日 星期六

KP Private Sale Vol. 2


早前跟 KP 的同事傾計, 佢地話是次的 sale 只係俾 KP 既 Businese Partners 去, 不過到後尾佢地都公開俾 Public 我先至寫出黎既....

下面就係我今次的收獲, 其實仲買多支胭脂掃, 我第一日 5pm左右去到, 都已經買晒, 同事話呢支掃一早係午飯前已經賣晒啦, 果然識貨呀!

 
 
kp 既掃有幾好用, 係早前已經講左 (上文連結) 今次 sale 可以用3, 4折至85折左右就可以買到, 我緊係唔會放過啦, 雖然已經用緊胭脂掃, 可以用唔使 500蚊就可以有多支 spare看門口, 仲可以買埋之前無買的掃, 今次即刻令我差唔多儲齊晒成 set 掃添!
 
 
 
 
由左至由: 大胭脂掃, 胭脂掃, 大眼影掃, 眼影掃, 眼線掃
 
 
 
 
官網話係大胭脂掃, 不過我會用黎做扇掃, 掃走多餘的粉末
  
 
 
 
睇番背後的標籤, 全部掃都列明出產地同埋標價, 今次真係抵左好多呀~ 好似「大胭脂掃」, 原價係 $350, 現在只售 $140.
 
 
 
粉紅色那支是幫朋友買, 而我就買左幻彩色俾自己出 job用, 折左之後只不過係 $100
 
 
 
一支係唇線筆, 一支係眼線筆
 
 
 
因最近所畫的妝容都要用唇線筆才可以做出效果, 雖然呢隻色唔係心目中要的顏色, 但係係最後一支, 同埋只不過係 $70 忍唔住買埋 (唉! 女人呀!)
 
 
 
 
呢支眼線筆超值得推介! 順滑又易上色, 加在眼頭位一流呀!
 
 
 
 
夏天就快黎, 呢支 SPF 35 的防曬 make up base, 因為本身有色, 唔化妝單用都一流呀!
 
 
 
 
 
另外我又買左呢個樸的補充裝, 因為我平時係用 KP 的 2 way cake補妝, 雖然現已推出左新版, 但我還是鐘情舊版!
 
 
 
呢個係新版的濕粉樸, 2邊的材質是不同的, 一邊是海綿狀, 另一邊就係.......
 
 
 
好像是帶膠質網狀的質地
 
 
唔知大家有無留意, 現在好多新出的粉底, 好似泡菜國出的 cushion foundation, 隨盒的濕粉樸都係呢個質地, 用時唔可以拖住上粉, 要印上面架, 咁就可以輕易造出薄貼效果!
 
買左咁多野都唔洗 $2000, 勁抵呀! 去到星期一 ja, 快D去買啦!
 
 



2 則留言: