2013年4月6日 星期六

KP 化妝掃 Family


我用過好多牌子的化妝掃, 好似有 Bobbi Brown, M.A.C, Lancome, Shu uemura 等, 唔同既牌子既掃都有佢自己的特點, 不過我自己始終都係鐘情 KP 既化妝掃!

由左至右
1. 碎粉掃
2. 胭脂掃
3. 光影掃 ( 不過我係用佢黎做陰影同鼻影)
4. 小眼影掃 No. 105 (杉木灰鼠毛及加拿大灰鼠毛造, 我最鐘意用佢黎打眼窩)
5. 眉掃
6. 眼線
7. 輕便裝眉擦



 

唔好睇少呢幾支掃, 只係一支碎粉掃索價已經差唔多一千 (我買果時$880, 唔知現在有無加價), 一支胭脂掃都要成 $650, 日本製造, 但係有錢都唔一定買得到, 因為香港KP 唔知係唔係入貨入得少, 成日都斷貨, 往往最需要佢既時候就會無貨, 所以呢2支掃我都有定多支 Spare係屋企看門口。

一般的香港女生對KP 呢個品牌都好陌生, 現在KP 的分店不斷減少, 真係好怕有一日要去日本先可以買得到呀!




買到靚既掃具, 都要有一定的保養, 因為好既保養可以令掃具用10年或以上既! 我平時出 Job較平常自用化妝的人, 用掃具會用得比較密, 而且我習慣完左一個Job 之後, 就一定會清洗完掃具先會俾另一個客人用, 所以清潔掃具用品一定要令附在掃具上的化妝品徹底洗淨, 仲要快乾!


下圖Cinema Secrets既洗掃液係我既最愛!
 
 


 


除左好用, 最正既係有出到947ml 大size, 市面上得果百零 ml 的洗掃液, 兩三下就可以俾我 K.O 左。

 


連最難洗既眼線, 只要係紙巾上面倒少少Cinema Secrets 洗掃液, 就能輕易除去!!
 
相信好多人都知道掃具可以用洗頭水、護髮素清洗, 仲有好多人介紹用 Jusco Living Plaza 既洗撲液黎洗掃, 由於有好多人講, 我都唔需要多介紹啦!!! 不過大家唔知有無留意, 大size的掃具如碎粉掃、濕粉掃、扇掃等, 由於面積比較大, 毛的數量比較多, 其實唔係咁容易將掃內部的化妝殘餘洗去, 特別係濕粉掃特別難洗!



 



我最近係商務書店文具部買左呢個畫筆清潔器 ($10), 只要在洗掃具時, 沾了洗頭水, 將畫筆清潔器放在小盤中, 加入約 3-5cm高的水, 將掃具在畫筆清潔器上移動幾下, 就可以令掃具深深處的化妝殘餘洗出來, 大家不妨試下丫!

沒有留言:

張貼留言