2013年9月24日 星期二

Fashion & Beauty OL 直選品牌大賞 2013

今日再次為 Amy 化妝 Set 頭出席假 The One 舉辦的 Fashion & Beauty OL 直選品牌大賞 2013
恭喜 Herganic 4321獲得 OL至愛纖體瘦身品牌, 並從嘉賓羅力威手上獲得是次獎項!

 

今日出席的嘉賓有 Herganic 4321的代言人 Anna R.、 陳嘉桓、蔚雨芯外, 仲有張敬軒、洪卓立、GEM、羅力威、龍小菌、Annie G. Chan、Yoko Tsang等人。

 
 
Rose 用Casio 新出的自拍神器拍的照片, 令我都有想買的衝動!
 
 
黎緊係NOW 會播出 "Jessica Run"的宣傳片仲會見到幾位代言人架!
 
  
 
 
 
完結前再次與陳嘉桓和蔚雨芯合照。活動於下午5時左右完結, 我就可以飛快回家湊女! 開心!
 
 

沒有留言:

張貼留言