2013年2月22日 星期五

化妝品搬家記 - motive 化妝盒


話說出JOB, 由於有太多化妝品, 大部分的化妝師包括我, 係有鋪拆盒癮, 慕求一次打開就可以有多隻顏色選擇同埋可以慳位。即使再大的化妝箱, 可以放化妝品的空間是有限的, 就此, 我地會想盡任何方法去解決呢個問題。

 

 


早年屬較初入行的階段, 當時用MAC 的眼影盒, 拆去入面的分隔, 就隨意把工作時用的胭脂、陰影、光影、眼影、眉粉之類的化妝品盡量放入盒子之內。由於MAC 的眼影盒是用硬膠製成的, 只要化妝箱走在較崎嶇的路, 有時助手稍有不小心, 整個盒子掉在地上, 好彩的話盒子及化妝品都沒有事, 唔好彩的話, 部分化妝品跌碎, 我個心都碎一碎。早排的旺季入面, 我更加出現了更壞的情況, 就是化妝品跌碎, 盒子也跌碎了。


有見及此, 決心要為我的化妝品找個新家!

 
 
呢四盒已經可以化到大部分既妝架啦!
 

新家就是使用美國化妝品牌Motives, 這個化妝盒好處是用紙造的, 點撞點壓都唔會點樣爛, 最多都係‘un’花少少者。而且佢內置磁石片, 一般的化妝金屬兜仔都會吸得住, 係膠既就沒辦法加少少雙面膠紙啦。紙造又有另一個好處, 就係輕身, 再度幫我減輕化妝品的重量! 大家又睇唔睇得出呢四個盒入面有啲咩?


另外, 呢個唇膏盒買左之後, 想買多個都已經無晒啦! 如果買到又可以將我新買的唇拆細放入去了……如果大家係街見到, 不妨講我知丫!
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言