2013年2月1日 星期五

平價保濕之選


Gernier Aqua Defense Cream (水潤凝萃冰河泉保濕霜)


身邊有一位友人一向不好買護膚品,她天生麗質,即使已經40+,皮膚依然白滑細緻。早兩晚突然來電,說她買了個便宜又好用的產品,開心得叫我立即買來用。此產品就是Gernier Aqua Defense Cream - 水潤凝萃冰河泉保濕霜。


呢個品牌一向主打青少年市場,早已是中女的我,想也沒想過會買他們的產品來用呢!既然友人在電話中堅持要我買來一試,仲要加多句「唔買你就會後悔」呢7個大字,價錢只不過是$100左右,就買來一試啦!



買回家當晚我立即試用,我做完每晚的護膚步驟,最後就塗上這個保濕霜,然後睡覺。早上起床,發現臉蛋水水的,而且好漲卜卜,好飽滿。第二晚我決定厚敷當sleeping mask用,價錢實在太抵啦,連手腳都塗上,結果朝早起來,厚敷效果比第一日用更好,手腳塗過的位置也是水水的。

朋友說屈臣氏有時正價8折,折後只要$79.2。如果大家見到都要入番一盒半盒啦!呢幾日天氣暖左咁多,我可以收起La Mer 同埋B12 Cream了。

http://www.hkgarnier.com/female/Aqua-Defense-Non-Stop-Intensive-Hydrating-Gel-Cream

沒有留言:

張貼留言