2013年2月22日 星期五

時時享有高清感覺


配一副新眼鏡, 大家好多時都會好注重鏡框是不是跟自己的面形配襯,當決定好鏡框,好多時都係眼鏡店的哥哥問我想唔想配玻璃鏡,如果唔想既話,佢地都會幫我地整不易刮花、防反光的standard鏡。


其實有唔少人都配左防UV的鏡片,我由小學五年級戴眼鏡至今,從來都無意欲去配,無錯漸進的鏡片無疑令眼睛可慢慢適應,但係有時想鏡片變回透明又不能夠立即做到,始終我的工作是不能夠受到其他光差 (盡量令能力範圍內的光差減少) 所影響,你話如果有一個制一按就變成有色防UV鏡片,再按一按就變回透明鏡片你話幾好呢!!
 

早前同友人去一家挺不錯的餐廳,影得唔錯,但係。。。


 


張相個反光遮住左對眼呀,本身果日人地個妝化得唔錯架麻。。。咁就睇唔到啦!


話說有次陪李生去換鏡片,李生呢。。係一個好難配到副啱心水的眼鏡既人,佢副‘阿媽lee’唔係戴左好耐,成日影相攪到副鏡片花到無朋友。咁係等佢的過程中,我又係度試眼鏡,仲要試到副連李生都覺得好睇既眼鏡,咁李生就俾我配啦 (其時戴緊的眼鏡,配左唔夠半年)。由於係樓上鋪既關係,價錢係超值呀!


做緊Promotion,只要加多250蚊就可以升級MR.做代言既高清鏡片, 咁抵!諗都唔洗諗緊係升級啦!!宜家照鏡、影相,就好似只係戴住個框咁,個人精神晒呀!加上現在係眼鏡邊,唔會再見唔到一個圈又一個圈,咁就唔會俾人似為我個大近視呀!


 


呢張係最近影既相,我其實係企左係戶外的大光燈前面影架!係相度,我簡直係一D反光都無,真係要大大聲講:「高清到好似無戴既一樣呀!」

 
仲有張保養卡,包2年鍍膜保養添!




 


沒有留言:

張貼留言