2013年2月5日 星期二

產品試用

Enary moisture cream and loose powder


粉底多多既我, 係去年10月份已經敗左呢2件產品回來, 用左幾個月之後, 終於可以寫一個比較中肯的試用報告。


 

呢隻粉底標榜成分天然、低致敏、弱酸性、含甲殼素為賣點,為配合日本女生不想丈夫或男友看到自己素顏的樣子而研究的sleeping foundation, 標榜可以睡眠時使用。非常適合長時間化妝人士, 不易溶妝。不過我用左咁耐,真係無試過overnight用, 最多都係太累, 唔記得左落妝, 用紅水抹抹面先訓。 




 



一打開粉底包裝,水潤非常,不過只有3隻色選購,而且行且3隻色都跳Tone得緊要,不太適合出 job時供客人使用,只會作自用!

















希望呢張本人既素顏照無嚇親大家


﹣膚色明顯不均勻
﹣千年黑眼圈





 只上粉底的效果

﹣膚色較均勻
﹣千年黑眼圈依然可見


 









上粉底加遮暇膏的效果

只要加上少許遮暇膏,就已經可以出去見得下人架啦! 同素顏相比已有很明顯的分別!










用左呢幾個月, 我發覺
1. 用少左遮暇膏
2. 補妝的次數很少,不易脫妝
3. 不易出紋
4.  面及鼻上既油脂粒少左很多 --> 我覺得呢個功能值得一讚

**唔好既係, 要用棒棒取粉底, 同埋粉底顏色選擇太少, 膚色太黑的人不用考慮。同埋我買既時候, 2個產品都無貨, 唔知係產品太好賣丫, 定係根本係日本訂好少黎香港?只係買碎粉粉底通2個產品,就要分開2次去拎, 比較麻煩。


 



碎粉方面, 只得一隻顏色, 而且仲帶有閃粉, 仲要係好大粒果隻(呢幅圖已是比較似實物,肉眼睇閃粉係更大顆更閃)。第一次打開, 真係有後悔的感覺, 係唔係我買左身體碎粉??因為自己一路只喜歡La Mer 05的帶閃碎粉 (呢個待日後詳談), 閃粉細到肉眼都睇唔易睇到既。






但係Enary loose powder 上左面之後, 出奇既咁自然, 仲無閃閃下既感覺! 唔錯唔錯, 可惜粉盒太大, 一啲都唔易拎出街, 所以隨身我都係用番至愛既KP粉餅。

總結, 如果本身Budget較高而又唔想成日出酒米、油脂粒者可以考慮。中環置地Harvey Nichols 9 Beauty專櫃有售。










沒有留言:

張貼留言