2013年1月16日 星期三

Pre-Wedding Shooting - Jackie & Frankie


Jackie呢個客人一早已經Book左我今年7月Big Day, 早前已經知道佢地係外地影左一輯好靚既Pre-Wedding, 估唔到一月頭都問我有無期幫佢化妝, 仲要係問完期之後2日就影, 真係問得好急架! 好在因為呢個weekend既工作改左去另一日, 我先至可以幫到 Jackie.


當日我準時8點去到Jackie屋企, 係1.5小時已經化好妝同set好頭, 我仲有時間幫準新郎Frankie化妝Set 頭添! 今次既工作可以話係入行以黎最舒服既一次Pre-Wedding.

第一站: 觀塘海濱長廊
第二站: 青衣城午飯
第三站: 迪欣湖
第四站: 東涌名店坊晚飯
第五站: 西九

呢張相就係喺迪欣湖入面影架!

 
 

睇呢張相都知道當日真係好凍, 為左靚相, 辛苦晒Jackie

 
 


我宜家已經期待佢地既Big Day 啦!!

1 則留言: