2013年1月24日 星期四

Giordano Ladies - 出外靠朋友之二


季尾大減價的最佳選擇



近年外地品牌氣勢如虹,好似H&M, Zara, Gap etc分店愈開愈多,佢地成功的例子,已經令到其他外國品牌虎視眈眈,收到可靠消息-黎緊有唔少外國品牌即將進駐香港!相信消費者們又可以有更多選擇啦!但係大家千萬唔好睇少本地薑既實力,唔講唔知本地薑Giordano係泡菜國係潮牌,地位有如香港既 IT,價錢仲係中上添!Giordano 仲有其他線,如BSXConcept等,我自己就最鐘意Giordano Ladies呢一條 Line自本人出來社會做事開始已經開始注意架啦!




令我成日留意的原因

1.      質地靚

2.      剪裁好 à 唔知點解, 著左佢地既衫, 睇落成個人係瘦D

3.      款式特別

4.      唔易同人撞款 à 有時著佢地廣告款, 都好少可係街度同人撞衫

5.      襟著、多classic à 佢地既出品, D已經超過3季都仲有著, 而且睇落仲係新既一樣

6.      價錢合理
 

單單以上的原因,再加埋著出黎俾到人一個斯文又專業的形象,已經足夠令我瘋狂愛上啦!!


最近密友K講我知,FW 2012既衫除左全場半價之外,折後買滿$2,800 (正價價錢5,600) 即減$1,100,埋單即係大概3折左右,之但係一個人買又好難買得夠得$2,800, 呢個時候又係出外靠朋友既好時機!!

當日我另外約左2位朋友一齊睇,3個女人係唔洗20分鐘既時間內,正價計已經有已經成7xxx, 因為今次既promotion係包括埋鞋架!! 買開Gio Ladies既朋友都知,佢地出既鞋唔係西班牙就係意大利製造,品質有保證之餘仲要個款係好型!!就係咁我同另一個友人已經一人一對Danny Shoes

 

呢對Danny Shoes有黑色同寶藍色,係現場睇呢2隻色既分別唔大,加上寶藍色既Danny Shoes 比較少有, 諗都唔諗即刻Keep番對啦, 原價係$2,250, 利用朋友既力量變成65% off,即$780已經可以擁有。本來買多$100的貨品可即時減多$100,買件吊帶Top就得啦 (即係唔洗錢,送既)~~ 可惜當日該分店已經售罄,如果唔係又可以多一件Top吊帶看門口。


睇到呢度,如果你既腦中浮現「咁唔洗正價買啦,等減價先入貨」既想法就大錯特錯了!事關每季出既「廣告款」(我通想都係咁叫果D model著既, 出大相, 貼晒係Shop牆既款一上架, 唔洗幾耐就全線無晒架啦!


下面既「廣告款」我差唔多成套買晒,仲要係出左一個星期左右去買都差D斷埋自己個Size,友人見我著得好睇想買,可惜已經全線無晒啦!



 

此外,我仲有一條連身褲,係Gio Ladies 少有的出品。剪裁一流唔在講,最正係我未陀BB時同埋陀BB既時候都可以著!不過出左一段時間,已經搵唔番果時張廣告相了。現在睇番陀BB時真係肥左好多.......係時候努力減肥啦!(給力!給力!)





http://www.giordanoladies.com/


沒有留言:

張貼留言