2015年2月25日 星期三

高效的脂肪管理方案,全靠Elyze

剛踏入2015年就收到邀請可以試做 Elyze 療程,可惜因當時正值旺季,很多日子早已被客人預訂了,更出現同一日有 3個活動都想邀請我去工作,所以要安排日子試做有點困難,幸好有一日因客人改期才可以在2月初在 Elyze完成第一次試做。


我選了在我工作室附近的朗豪坊分店,裝潢簡約時尚,環境舒適


等待見治療師 Iris之前,茶水姐姐為我沖了杯可口的熱菊花蜜

療程之前,治療師 Iris帶我去做個人健康指數及脂肪分析,結果指出「新陳代謝慢,BMI指數快將超標,內臟脂肪開始過多,並且腿部嚴重水腫」看到一大堆指數,我開始回憶剛過去3、4個月的非人生活-工作接工作、日出晚歸、食無定時,餐餐飯盒同埋日日訓得3、4個鐘!其實BMI指數仲維持住23已經要還得神落,不過整個分折結果狠狠地話我知是時候要做運動了!好多謝治療師 Iris好專業咁同我分析現在的身體狀態,好清晰咁話我知根住要點做!接著就當然係入房開始做療程啦!


房間內非常整潔,在房內換上紙bra及紙內褲, 準備做RF


治療師 Iris指出我腿部嚴重水腫,強烈建議我用RF集中對付大、小腿,原理為單極射頻直入脂肪層、突破性深入皮下20mm,令真皮層產生45°C熱力,從而有效提升循環效率,緊致去紋,血液循環好了,水腫自然會減輕


左腳:血液循環好左,白裡透紅,明確比右腳輕巧
做完整對腳感覺D血流動快左好多,好似做完運動,而大、小腿感覺輕左,無咁「聚」


因為工作太忙,第二次療程安排在兩星期後,療程前再做一次個人健康指數及脂肪分析,結果竟然比上一次進步,體重仲輕左少少,連治療師 Iris都想知我過去兩星期做過咩黎,哈哈!我只係飲多左娘親煮給我的湯水同迫自己行多些路!

*個人健康指數及脂肪分析不想在此公開, 如有興趣的朋友可以Inbox 分享

跟住我就如上圖訓左係床度做Smoothshape 緊致曲線激光療程啦!全程有部機係對腳度吸下吸下咁,原來用激光技術強化細胞滲透性,提升血液循環,刺激纖維母細胞增生,透過按摩排走脂肪酸及液態廢物能針對性導向難減部位的脂肪細胞。做完整對腳同樣感覺D血流動快左好多,而且我即時手摸大腿即時平伏左、滑左!




右上角的照中,圖中的黑色運動褲生完阿女之後已著唔到,初四同阿女的運動日竟然著得番,好開心呀!如果您都想親身感受「1個鐘,1個位,重點消除脂肪達22%」嘅效果?即刻到http://www.elyze.com.hk/edm/201410/ECPAL1014E/Form.aspx?ref=EFBNT0215G登記預約治療師,了解「冷凍溶脂技術」嘅成效,兼享免費RF深層撃脂療程 (價值$1,820) ! 2月份初次體驗更可獲贈Bicelle抗氧補濕面膜2片,先到先得!

沒有留言:

張貼留言