2013年8月26日 星期一

Crazy Studio Shooting Week - Part 1


現在能靜靜地坐在電腦旁已經是一件很奢侈的事, 所以一次過將最近瘋狂拍攝的相片發放出來!


Fashion + 韓式新娘妝

是次拍攝跟攝影師 Alex 及 Model Yuki合作, 因為Yuki 的輪廓關係, 隨心地化了一個韓味較重的妝容, Yuki 當日的狀態很好, 原相直出都已經好靚啦!

 
 
 
拍攝尾聲時, 我更做了一個超有型格的封眉妝, 大家都很喜歡! 
 
 
當日要多謝 Frankie Ho 為我拍了很多花絮!
 
 
 
日系妝容
 
拍攝完韓系妝容, 又拍了一系列日系妝容, 雖然韓系妝容最近超火, 但不是人人都能 Carry 到, 所以同時也做了一系列日系妝容, 好讓大家對比一下, 感受這 2個不同的風格帶給大家的感覺, 唔知大家喜歡邊一個系列的妝容呢?

 
 
 
歐美系Fashion 妝
 
又是我個人最愛的 Fashion 妝, 今次同 Lawrence Stuio合作打造! 黎緊仲會同 Lawrence 有其他合作, 影多D 唔同的靚相俾大家! 在此多謝著名攝影師 Lawrence 對我的信任!
 

 
 

沒有留言:

張貼留言