2013年8月5日 星期一

Arkopharma Herganic 4321 - 硬照拍攝


早在6月已經參與了 Arkopharma Herganic 4321 的廣告及硬照拍攝工作, 最近再次為 Arkopharma Herganic 4321硬照拍攝工作, 今次除了負責 CEO - Amy Chiu 的所有造型, 更為其中一位代言人蔚雨芯 Rainky 做髮型, 大家都非常專業, 在短時間已經拍攝了多個造型。


Rainky 蔚雨芯 (Left): Hair by Glory Kwok
Amy Chiu (middle): Make up and hair by Glory Kwok


Amy Chiu (middle): Make up and hair by Glory Kwok
與陳嘉桓 Rose 及行健堂的同事拍照


唔知大家有無留意到 Arkopharma Herganic 4321產品已經係萬寧同埋屈臣氏上架了!




此外仲有鋪天蓋地的宣傳, 更在 < 衝上雲宵2 > 播放廣告!













黎緊我自己都會親身試下Arkopharma Herganic 4321產品架! 試用效果遲點告訴大家!

沒有留言:

張貼留言