2013年6月19日 星期三

Make Up For Ever 新掃及防水底妝

最近忙於為月尾的新娘化妝比賽初賽作準備, 所以一有時間就不停地練習, 希望到時可以有最佳表現, 因為我一到比賽就會好緊張, 表現最多得平時表現的七、八成而已......

點緊張都好, 總會找到籍口俾自己買野既, 哈哈! 最近就敗了 Make Up For Ever 的防水粉底, 因為黎緊要為一位攝影師化一個防水妝, 雖然平時用開的 RMK粉底防水力都不錯, 但聽到不少行家都說呢隻粉底防水力超強, 最後還是買了啦! Mat Velvet+ 本身是 Oil-Free 的, 使用在敏感肌就要多加留意啦!
 

 
 
此外我仲入手左 Make Up For Ever 新出的化妝掃, 全 Set 都是乾濕兩用的, 放上面超 Soft, 完全唔會 "吉" 肉! 最讚是新出的鼻影掃, 角度一流! 現在買4支掃有9折仲有個靚仔的掃套送, 正!
 
 
 

沒有留言:

張貼留言