2014年12月1日 星期一

The key to Chic - FLASHoN Event - Part 1

11月真是2014年入面最忙的一個月!! 工作同工作中間, 剛好可是出席到FLASHoN 在 Mira 舉辦的活動 - The Key to Chic.現在有 Make Up For Ever, ghd, LightMAC的攤位! 多謝 PR朋友的邀請, 令我有機會試到 Make Up For Ever 於明年一月才推出的 Primers. 整套產品有多支 Primers, 全都因應不同肌膚的需要, 而我自己就好想要超補濕同埋撫平毛孔的 Primers.

因應現時的化妝潮流, 出左橙色的 Primer, 呢一個顏色係市面上較少有既! 一般皮膚較白的女士,想化妝出來效果有光澤感, 又唔想閃令令, 用橙色的 Primer 係好過用白色的, 當然大家使用時要留意份量啦!

此外 ghd 的髮型示範令我偷到少少師! 髮型師運用風筒的技巧的確比化妝師用的好! 有時間真的要好好練習一下風筒耶!



同場仲收到 Philosophy 的美白精華同其他禮物, 等我試用完再係 part 2入面同大家分享~


當日的我早上5點已經開始工作, 估唔到照相出黎都唔係好殘者~~哈哈~~ (自我安慰)

沒有留言:

張貼留言