2014年12月2日 星期二

產品試用 - IPSA Skin Charge PW Essence & Skin Charge CS Cream


唔知大家有無聽過「假老化」的問題?其實年紀輕輕,只要面色暗啞、毛孔粗大、粗糙等都會視係老化假象。我現在剛好踏入三字頭,早已經發現若不好好護理皮膚,皮膚狀態快速急轉直下!! 現在我的皮膚超易乾,保濕工夫做得唔夠,底妝不夠半小時就會出現乾紋,日日化妝既我真的不能夠接受!另一個明顯問題,就是陣性明顯比早幾年下降,工作時間長、工作壓力大的確有影響,但我的工作又要時時向客人展示出不錯的膚質同埋超薄貼底妝,對於我呢個無時間幫自己護膚保養的大忙人,如果有產品可以快速解決我的問題就好了!

1125日下午收到 Fashion and Beauty 同事發來最新的 IPSA Skin Charge PW Essence & Skin Charge CS Cream,當時正在公司跟客人化妝,客人還叫我即時打開,好奇想看看是什麼產品來的, 一打開,我的客人已經同我講原來佢都好想買呢一套新產品。



我由收到2件產品當日的晚上就開始使用, 早晚各用一次,使用方法跟足說明書上的指示 使用方法: 早晚塗抹Metabolizer後使用,取出2泵份量放於掌心,欲指尖塗勻全臉。

完全素顏的我


IPSA Skin Charge PW Essence好水


2Skin Charge CS Cream份量

手背用晒IPSA Skin Charge PW Essence & Skin Charge CS Cream都即時白滑左,手上的
"格仔紋"都唔見晒!塊面即時水噹噹,用手摸上面都覺得好滑,好舒服。


之後我就直接用上有防曬功能的makeup base,因天氣乾燥我現在已經使用 Cream Foundation。上妝後好貼,用左大概一星期左右,我發現平時化妝最容易出眼紋,化妝6-8小時之後眼紋都唔太現,仲要唔太需要補妝,啱晒我呢個又懶又要貪靚的人!而且size 細細,好方便帶出街!

用完IPSA Skin Charge PW Essence & Skin Charge CS Cream,加上makeup base & Cream Foundation出來的效果


整體來說,非常滿意!今個秋冬我靠晒IPSA Skin Charge PW Essence & Skin Charge CS Cream

沒有留言:

張貼留言