2014年6月28日 星期六

台灣瘋狂之旅

自台灣回港, 忙不停呀! 感恩將有份參與很多新項目, 期待! 現分台灣之旅的花絮, 好物推介容後送上!

是次為 Gingko Makeup School 的公司旅行, 公司包晒所有員工機票酒店的費用! 平時做野分晒係港九新界工作, 難得我地成班大忙人可以一齊相處3日2夜, 實在難得! 未齊人架, 仲有2位準媽媽 Suki & Nicola!


其實我地成班都係大細路


一落機就去化妝、髮型及頭飾批發場地入貨, 完全無食到午餐, 行過見到胡椒餅, 唔理三七二十一即時買個頂肚先啦!


入貨入貨為旺季做好準備! 只係睇D睫毛盒就知有幾勁購買力啦!位位同事都一擲千金架!


打完邊爐去屈臣氏再掃過!


第2日大家超準時係酒店大堂集合


上引水產就係我地既早餐啦!


食飽飽我地去左百貨公司買香港無得買既 Mikimoto化妝品, 好滑好貼, 結果大家一齊乖乖俾錢!


晚飯一齊食燒肉, 呢間乾杯值得推介呢!


回酒店沖完涼再來個睡衣 Party


最後一日都係勁買, 到誠品買書是常識吧! 同一本書平過香港好多!


邊個話機場買唔到野呀?按摩機短時間即掃7部,清左成間鋪頭的倉存!!

雖然玩啤牌狂輸,電話仲壞埋,所有資料無晒,但呢3日玩得好開心,搵啱晒好腳,笑笑笑,嘈嘈閉,咁快就完好唔捨得!期待下次旅行之前我要努力工作先啦!

沒有留言:

張貼留言