2014年3月10日 星期一

完美的3月8 - 西班牙式派對

人生最重要的一個課題應該是 Work-life balance
我相信3月8日, 我做到了, 嘻嘻

當日一早回公司為熟客化個靚靚 party 妝,接著個人化妝班,再接待買gel甲機的客人,下班前更在公司安排下星期的工作! 

 
學生 Jenny對化妝很有天份, 所學到的化妝技巧很快就可以上手啦, 只要用上合適的粉底, 整個妝容都已經有差啦! 水潤貼薄及呈現天然肌膚光澤 - 正正是 MakeUpByGlory的Signature式底妝!
 
 
完成工作後跟李生及 Mika匯合, 一同到清水灣一間獨立屋內參加好朋友舉辦的 party!
 
 
屋主是西班牙, 他更為我們炮製多款地道美食
 
 
現場裝修很有格調, 又有相機拍美美照片, mika都玩得好開心
 
 
屋主Antonio更為我們炮製西班牙炒飯
 
 
超好味呀! 現今可以同一班朋友一齊食大鑊飯真係無幾可啦!
 
 
 
多謝好朋友安排一個私伙party,完全覺得自己人在西班牙呢!我很久沒試過這樣輕鬆啦!一班朋友食下野,飲下酒,說說笑笑,聽音樂又跳跳舞,人生如此夫復何求! Love you guys~

現在已經約緊下一次的 Party啦~~~~~ 下一次要整番個主題先得!

沒有留言:

張貼留言