2013年12月10日 星期二

Workshop開張 & 新張優惠

2013年12月7日下午就是我既 Workshop開張的大日子! 我終於有一個屬於自己的小地方, 方便黎緊既化妝工作~

 
多謝 Kitty & Catty 送來的花籃
 
 
謝謝好友 Terri 第一個到來捧場!
 
 
李氏一家, 謝謝你們! 但李生就出左去做野, 黎唔到啦~ 佢俾心機搵錢支持我的夢想!
 
 
多謝一直支持我的 Kanique到場, 她一直是我私人的服裝及形象指導!
 
 
Mika 同蛇蛇黎到都滿面笑容, 我見到2個BB 都好開心!
 
 
 
開張前一晚, 我去了 Samson的 Studio 拍了 Fashion Shots, 謝謝攝影師 Samson即時執好相 Send俾我, 等我有新鮮熱辣靚相 Show 出黎~
 
 
還有 Sophie Marceau的親筆簽名的照片
 

新張期內限定優惠

新張期內, 可以用優惠價 $300 (原價 $480)享用宴會化妝 Set 頭服務, 大家就可以靚靚咁同朋友渡過平安夜、聖誕節、除夕倒數、公司 Aunnal Party 等重要日子、場合啦! 仲有仲有, 所有參加的朋友更會得到禮物包乙份! 我可以話俾大家知, 呢個優惠係可一不可再, 因為由2014年1月1日起, 本公司將會加價, 亦唔會再推出同類的優惠, 由於靚時段有限, 有興趣的朋友快手 Book 啦!

查詢或預約
Email: glory@makeupbyglory.com
Whatsapp: 9209 5420

   條款及細則
- 優惠期由即日起至2014年1月1日
- 此優惠必須於2014年1月7日或之前使用, 並於新工作室內享用, 不設上門化妝服務
- 所有時段均以收到服務費用全數, 方可作實. 預約時間一經確認, 不得更改.
- 收到之款項只可用作宴會化妝 Set 頭服務, 不得更改到其他化妝項目.
- 禮物包數量有限, 送完即止
- 如有爭議, MakeUpByGlory 有最終之決定權

沒有留言:

張貼留言