2013年7月2日 星期二

Gingko Make Up School 新娘化妝比賽


早前參加左Gingko Make Up School 舉辦的新娘化妝比賽, 準備左一段時間終於到左比賽的日子! 知道自己係一比賽就好緊張既人, 表現亦是平時的七、八成左右, 所以之前都做過一定的準備工夫!

今次真的好多謝 Model Yuki 的仗義幫忙! 雖然至今仍未知入唔入到圍, 當日我們 2人都好滿意出來的效果! 由於時間比較緊迫, 仍有一點小地方要改善啦!

 
 
Yuki 面對 2位評審表現淡定!
 
 
最後感謝攝影師幫我們拍了這張合照!!
 
 
是次比賽我用了新鮮從韓國到手的 3 Concept Eyes化妝品, 超好用! 特別是左二那支 "Chu Chu" 色的唇膏, 出來效果一流, 顯色度高, 難怪有平民版 NARS 之稱! 比賽完成後同 Model Yuki食糖水也沒有脫色! 我自己就用左了 Liquid Eye Liner, 一整日都沒有溶, 超持久而且卸妝時完全沒難度!
 
今次之後, 正打算再購入 3CE 其他產品呢!
 
 

沒有留言:

張貼留言