2013年3月26日 星期二

Eyescream Gel Eyeliner, Eyescream Liquid Eyeliner


今次介紹的推介, 係我用左一段時間, 真心覺得好用先寫出黎既.......

話說在去年的一次公開活動之中, 再遇到QQ (Queenie Chan), 因為我一直都是QQ Blog的粉絲, 所以每一次的活動都必定會要求同QQ合照 (我唔係個個都影架, 哈哈!)

2個貪靚既女人一見面, 唔少得會講下扮靚心得, 當時QQ不停推介我用Eyescream Gel Eyeliner, 即使我未用過, 果刻立即覺得Eyescream Gel Eyeliner唔係咁簡單啦!

 
 
當時我搵左好多地方, 都搵唔到香港邊度有地方賣, 所以我第一支的 Eyescream Gel Eyeliner係經日本代購買回來的, 價錢當然係貴一貴啦! 鬼叫自己好想試咩, 哈哈! 宜家好多日本水貨舖都有得賣架啦!
 
 
 
 
簡單D黎講, 佢係一支眼線筆但可以畫出 Eyeline Gel 的效果。除左Eyeline Gel Eyeliner, 有次朋友去日本, 我仲托佢幫我買埋 Eyescream Liquid Eyeliner
 
 
 
 
 
 **注意 Eyescream Gel Eyeliner 只可以向一個方向出, 唔可以轉回頭架! 開包裝時有警告字樣。
 
 
 
 
 
- Eyescream Gel Eyeliner & Eyescream Liquid Eyeliner 畫上皮膚時已經超上色

- Eyescream Liquid Eyeliner 筆頭好尖細, 可以畫出幼幼既內眼線
 
要分別一支好既 Eyeliner, 除左要睇佢易唔易上色之外, 仲要睇埋佢持唔持久, 會唔會一出油就會溶, 今次我用左呢支係台灣買的落妝油, 價錢好似係台幣299左右, 最正係佢含水量高, 用完塊面唔會「干爭爭」, 仲可以濕手濕面用添!
 
 
 
按左少量上手, Eyescream Gel Eyeliner & Eyescream Liquid Eyeliner 既抗油力都合格既!
 
 
 
 
但係如果輕輕一擦 .........
 
 
 

 


Eyescream Gel Eyeliner 就已經溶左啦, 而 Eyescream Liquid Eyeliner 就只係淺色左少少, 仲頂得住呀!!!

我用左幾個月之後既總結:

1. Eyescream Gel Eyeliner 上色同效果真係好好, 但係你雙眼較易出油同埋內雙的朋友, 可以慳番D 錢買另一隻Eyeliner了, 如果你有好似QQ 果對大眼睛, 同美麗既雙眼皮就除外啦, 哈哈!

2. Eyescream Gel Eyeliner 好輕易就能畫出粗眼線, 對眼立即亮大有神, 早上化妝等於同自己講聲:「我訓醒啦!」但要畫勾尾就比較難啦!

3. Eyescream Liquid Eyeliner 只係百鬆蚊, 價錢唔貴, 值得入手, 同埋我用左超過3個月, 個尖細筆頭都無咩變型 (我都用得好粗魯下架), 讚!



沒有留言:

張貼留言