2014年11月14日 星期五

Faby Lacquering Gel Event @ Cosmoprof

好高興獲 Faby 香港代理公司的邀請, 出席今日在Cosmoprof 舉行的產品發佈會!



現場由 Faby 意大利總公司的總經理, 即創辦人之子及香港代理公司的市場總監主持整個發佈會



並由 Fabiana為大家示範正確使用 Faby產品的技巧及新產品出來的效果!整個發佈會播出多條影片, 讓我們感受到 Faby是一個充滿 Fashion 元素的一個指甲品牌


有幸能夠與兩位 Faby的主腦合照


Faby的創辦人更邀請我去意大利的公司, 太客氣了!  如果我去意大利, 希望創辦人會抽空見一見我啦!


圖為 Faby跟美國著名服裝設計師 Karim 聯乘的甲油系列


灰色呢部為Faby專門設計的智能 LED 燈機, 只要伸手入機內就會自動著燈, 有30 秒, 45秒及60秒選擇! 設計十分體貼, 雙手唔會因為長期照燈而變乾!

謝謝 Faby 送我最新系列的 Soak off gel


除底油、面油外, 更包括10隻靚靚顏色, 大部分都是紅色系列, 我真係好鐘意呀!


一返到公司第一時間就用上秋冬大熱的紫紅色, 上兩層就已經好出色, 我自己就好鐘意, 不過香港仲未有得賣住, 大家要等下啦!

沒有留言:

張貼留言