2014年2月28日 星期五

大日子婚享- Yan & Panny

在此再一次恭喜 Yan & Panny, 多謝你們的信任, 當日工作真的好開心, 現在俾大家睇下當日的造型丫~

Makeup and hair by Glory Kwok


 
掛頭選用鬢辮再配上現在很流行的波波頭飾及胡姬
 
 
 
由於新娘子想妝容更加自然, 上下眼睫毛都是一束束的黏上去的
 
 
出門造型不斷聽到親友讚賞, 很有滿足感呢!
 
 
席前選用放側髮型, 配上湖水綠頭飾及桔梗
 
 
 
髮型後方就採用「綿綿冰」造型
 
 
出場註冊也是選用放側髮型, 我好鍾意新娘子 Yan話既「最緊要啱自己」!配上水晶頭飾及白色洋牡丹, 後面的「綿綿冰」造型就更改成「扭紋」造型, 不過我手上的照片看得不太清楚, 唯有等攝影師的照片啦!
 
 
話說姊妹們的妝頭到了下午都溶溶地, 有時間就幫手執少少啦~ 一般來說, 姊妹化妝不是 MakeUpByGlory的團隊處理, 我是從不會插手的, 不過今次時間比較充裕,
 就輕輕 Touch up一下, 大家都好滿意喔! 咁就一齊影番張靚相先啦, 哈哈~
 
 
敬酒造型選用立體鬢辮前蔭, 配上粉紅色洋牡丹
 
 
 Yan呢個送客造型真係一讚, 既輕鬆又特別, 好多人讚呀! 我自己都好鐘意呀!
 

沒有留言:

張貼留言