2013年4月17日 星期三

Loreal go 360 Clean


因為早前買了幾件 Loreal 的護膚品給媽媽, 多了一張 $50 現金劵, 巧合地見到呢隻新出的洗面 Gel 做推廣, $88.4 買一送一, 同埋產品本身附設一個 Scrublet (矽膠洗面擦), 於是就買左下圖呢2支 Loreal  Go 360 Clean 黎試下~

 
 
 
 
 
左: 深層淨化磨砂啫喱
右: 清爽控油潔面啫喱
 
 
 
 
2者都呈透明狀, 而且水水的。 深層淨化磨砂啫喱更含有細細的磨砂粒子。清爽控油潔面啫喱的味道好男生喔, 還是留給李生使用好了。矽膠洗面擦用上面感覺是 OK 的, 不過我都係比較懶, 用左一次之後就無用了。
 
 
左手使用磨砂前
 
 
左手使用磨砂後
 
 
 
再看看沒有用的右手, 分別也挺大的!
 
 
 
 總結質地清爽, 去角質力夠而且不會太強, 平時粗用都唔會肉痛之選。睇官網, 外國已經出左藍色同埋粉紅色系列, 仲有卸妝功能的, 唔知香港幾時有得買呢?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

沒有留言:

張貼留言